Skontaktuj się z nami!
Dane kontaktowe:
- +48 791 673 917 | +48 722 280 584 | +48 783 068 326
- biuro@blindi.pl
- ul. Świętego Wojciecha 40, 32-085 Modlnica
- Biuro stacjonarne jest chwilowo nieczynne.
- Wizyta w biurze stacjonarnym jest możliwa po wcześniejszym umówieniu się przez telefon.
- Zapraszamy do kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 - 17.00
- W pozostałych godzinach prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy oraz e-mail
Najczęściej zadawane pytania
BLINDi ROLETY wykonuje pomiary zewnętrznych i wewnętrznych osłon okiennych. W naszej strefie darmowego pomiaru pomiary są bezpłatne. Po za strefą darmowego pomiaru pomiary są płatne w zależności od odległości miejscowości, w której ma być pomiar. Wszystkie wykonywane pomiary rolet są niezobowiązujące.
Na pomiar rolet możesz umówić się osobiście w naszym sklepie z roletami koło Krakowa, telefonicznie pod numerem: 791 673 917, mailowo: biuro@blindi.pl lub przez formularz kontaktowy na naszej stronie.
Nie. Wycena rolet zawsze jest bezpłatna. Jeżeli znajdujesz się w strefie darmowego pomiaru – pomiar również jest bezpłatny. Jeżeli znajdujesz się poza strefą darmowego pomiaru – pomiar jest płatny w zależności od odległości miejscowości, w której ma być zrealizowany pomiar.
Nie. Pomiar i wycena rolet zawsze są niezobowiązujące.
Nie. Żeby kupić rolety najlepiej umówić się na pomiar. Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego roletami w Modlnicy w pobliżu Krakowa jeżeli chcesz obejrzeć nasze produkty, wybrać materiały lub zrobić wstępną wycenę rolet.
Nasze biuro stacjonarne z roletami w Modlnicy koło Krakowa jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 – 1200 oraz od 1500 – 1700 . W pozostałych godzinach prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub przez formularz kontaktowy na stronie.
Nasz sklep z roletami na wymiar znajduję się koło Krakowa, 5 km od Galerii Bronowice, w stronę Olkusza przy ul. Św. Wojciecha 40 w Modlnicy. Jeżeli potrzebujesz wskazówek dojazdu skorzystaj z pinezki w Google Maps.
Żeby zamówić rolety w BLINDi należy w pierwszej kolejności umówić się na pomiar osłon okiennych. Wybieramy termin pomiaru dogodny dla klienta. Następnie po pomiarze rolet przesyłamy na e-mail lub sms wycenę zmierzonych produktów. Jeżeli jesteś zdecydowany na zamówienie przesyłam prośbę o wpłatę zadatku w wysokości 40% zamówienia. Po wpłacie zadatku realizujemy zamówienie. Umawiamy się w dogodnym dla Ciebie terminie na montaż.
Z uwagi na to, że wszystkie osłony okienne wykonujemy na wymiar czas realizacji jest różny i zależy od aktualnej ilości zamówień i dostępności komponentów do rolet. Podajemy przedział czasowy od 2 – 6 tygodni roboczych, ale przeważnie zamówienia są gotowe po 2 – 3 tygodniach.
Tak. Na pomiarze pracownicy zawsze mają ze sobą wszystkie niezbędne wzorniki materiałów i osprzętu do każdego typu rolet.
Tak. Można podać wymiary rolet do wyceny do wstępnej wyceny. Pomiar nie jest niezbędny do zamówienia rolet. Jednak zachęcamy do umówienia się na niezobowiązujący pomiar osłon okiennych. Pomiar przez naszych pracowników jest pomocny ponieważ, nie każdą roletę da się zamontować do każdego okna. Na miejscu pracownicy sprawdzają możliwość montażu wybranych rolet i jeżeli nie ma możliwości zamontowania wybranego typu osłon okiennych to proponują inne rozwiązanie. Po pomiarze masz pewność, że rolety będą odpowiednio dobrane do Twoich potrzeb i Twojego wnętrza.
Nie. Montaż możesz przeprowadzić we własnym zakresie. Jeżeli jednak przy montażu lub przez zły montaż osłona okienna ulegnie zniszczeniu to Ty ponosisz koszty wykonania nowej osłony okiennej. Przy samodzielnym montażu rolet zachowujesz także dwuletnią gwarancję na produkty, chyba, że na serwisie pracownik stwierdzi, że usterka wynika ze złego montażu.
Numer konta do wpłaty zadatku znajdziesz na naszej stronie w stopce. Jeżeli decydujesz się na zmówienie rolet daj nam znać telefonicznie, sms lub mailowo. Wtedy prześlemy wszystkie dane niezbędne do wpłaty zadatku.
Płatność kartą jest możliwa w naszym sklepie stacjonarnym z osłonami okiennymi na wymiar w Modlnicy. Płatność kartą nie jest możliwa bezpośrednio u klienta. Akceptujemy płatności Blikiem. Możesz też zapłacić gotówką lub przelewem.
Wszystkie rolety wykonujemy na wymiar więc nie funkcjonuje u nas pojęcie „typowe okno”. Żeby podać cenę za „roletę” musimy znać wymiar okna, typ rolety, którą chcielibyśmy zamontować do okna, rodzaj materiału do rolety oraz kolor osprzętu. Bez tych informacji wycena nie będzie wiarygodna. W takim wypadku najlepiej umówić się na pomiar osłon okiennych gdzie pracownicy doradzą jaką roletę najlepiej wybrać pod względem technicznym i estetycznym oraz dokonają dokładnych pomiarów.
Nie podajemy ceny rolet za m2. Na cenę rolety składa się wymiar, materiał oraz osprzęt, które trzeba wybrać, żeby wycena rolety była wiarygodna. Zapraszamy do umówienia się na bezpłatny pomiar rolet w Krakowie i gminach ościennych lub do naszego salonu osłon okiennych w Modlnicy koło Krakowa
Tak. Wystawki wszystkich dostępnych produktów możesz zobaczyć w naszym salonie z roletami w Modlnicy obok Krakowa. W naszym sklepie z osłonami okiennymi możesz również wybrać materiał/osprzęt przed lub po pomiarze.
Nie. Wszystkie nasze osłony okienne są wykonywane na wymiar. Do tego wszystkie rolety są produkowane w Polsce.
Wykonujemy serwisy rolet zewnętrznych i wszystkich innych osłon okiennych, również tych nie zakupionych w naszej firmie.
Cena serwisu jest ustalana indywidualnie i składa się na nią wiele czynników takich jak: typ osłony okiennej, rodzaj usterki, miejsce naprawy (gdzie zamontowana jest roleta), elementy zamienne do rolet itp. Cena za roboczogodzinę jest stała. Musisz zapłacić za każdą rozpoczętą roboczogodzinę
Tak. Dojazd na serwis jest zawsze płatny a jego cena zależy od odległości miejscowości, w której ma być wykonany serwis.
W naszym sklepie z roletami koło Krakowa posiadamy niektóre komponenty do rolet od ręki. Pozostałe elementy zamienne do osłon okiennych są dostępne na zamówienie.
Tak, z zastrzeżeniem, że serwis zewnętrznych osłon okiennych wykonujemy w sprzyjających warunkach atmosferycznych. Warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie serwisu np. rolet zewnętrznych to opady deszczu, silny wiatr, opady śniegu, temperatura poniżej -5oC.
Pracownicy po przyjeździe na miejsce określą rodzaj usterki. Jeżeli osłona okienna uległa uszkodzeniu mechanicznemu to serwis będzie płatny. Jeżeli roleta nie działa z innych przyczyn i trwa okres gwarancji to serwis będzie bezpłatny